Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009


Για σένα ειμαι ακομα εδω

μαθαινω να αντεχω, να θυμαμαι, να ξεχνω...

Τους ζωγραφιζω όνειρα, αισθήματα και πάθη

Το χρωμα των ονειρων μου, μπλεκεται μες τα ματια σου

Κι αλλαζει όταν αλλάζεις προοπτικές...

Το χρώμα των ονείρων μου κυλάει πάνω στο σώμα σου,

κρύβεται στην ανάσα σου, κάνει κύκλους γύρω απ' το είναι σου

Αλλάζει... αλλάζει όψεις, αλλάζει μορφές.


Για σένα είμαι ακόμα εδώ

μαθαίνω ν'αντέχω, να θυμάμαι, να ξεχνώ...

Θέλω να σου φωνάξω δυνατά,

Τις πιο μεγάλες μου στιγμές, τις έζησα μαζί σου...

Γιατί εσύ μονάχα εσύ κατάργησες τη μοναξιά μου

Έδωσες χρώμα στα όνειρά μου

Έγινες φλόγα που σιγοκαίει μες στα μάτια μου

για να βλέπω πάντοτε τον κόσμο φωτεινό

Μία αφορμή για να σωθώ απ'τα σκοτάδια μου

σ'ένα παρόν θαμπό και σκοτεινό...

Αυτή είναι η αλήθεια μου,

και υπάρχει μόνο γιατί τη μοιράστηκα κάποτε μαζί σου...

Θέλω να σου φωνάξω δυνατά

Άκου τα λόγια μου

Είναι φωνές που σκίζουν τη σιωπή σου

Άκου τη σκέψη μου (άκου τη σκέψη μου)

Και την ελάχιστη μου αναπνοή

Άκου τον ήχο μου

που σε τυλίγει κι ύστερα αφήνεται να υπάρχει για να τον ακούς

Εσύ...
by Alki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

AΧΤΙΔΕΣ ΦΕΓΓΑΡΟΦΩΤΟΥ